Vážení hasiči, dovolujeme si Vás členy OSH Opava požádat o pomoc.
Jak již možná víte, stane se Ostrava potažmo náš kraj v nadcházejícím roce pořadatelem II.MISTROVSTVÍ EVROPY států CTIF v požárním sportu.
Akce se uskuteční v termínu od 17. srpna do 22. srpna 2026 na stadionu SAREZA v Ostravě – Porubě.
Ostrava byla vybrána Českým národním výborem CTIF, jako nejideálnější město s historicky největšími zkušenostmi s pořádáním takové velké mezinárodní soutěže. Organizátoři olympiády CTIF z roku 2009 si plně uvědomuji, že bez aktivního zapojení dobrovolníků, v našem případě dobrovolných hasičů a hasiček, to prostě uspořádat nepůjde.
Koho mezi dobrovolníky hledáme z našeho kraje? :
POZICE 1: 20 lidí do technické čety připravující sportoviště, stadion se začne připravovat od soboty 15.8. a činnost četa ukončí v neděli 23.8. odvozem vybavení
POZICE 2: 10 lidí do organizačního štábu, zde předpokládáme že činnost štábu bude spočívat v přípravě a realizaci akreditace sportovců, přípravy a realizace ceremoniálů, zajištění občerstvení rozhodčích, technické čety či VIP, asistence na místech ubytování a obědové jídelně. Činnost štábu od 16.8. – 22.8.
POZICE 3: 4 dopravní automobily s řidiči, které budou zajišťovat potřebné přepravy pořadatelů a účastníků soutěže. Náklad na PHM jdou samozřejmě k tíži SH ČMS. Potřeba automobilů od 17.8. – 22.8.
POZICE 4: 3 velkoobjemové CAS pro dopravu vody, zde předpokládám, že zajistí OSH Ostrava. Datumy nasazení 19. a 22.8.
POZICE 5: 2 dodávkové automobily s řidiči pro zajištění převozu překážek či vybavení. Předpokládané nasazení v rozsahu 15. – 23.8.
POZICE 6: 3 lidi pro komentování soutěže 17. – 22.8. Znalost anglického jazyka vítána.
POZICE 7: 3 lidi schopné podílet se na zpracování výsledků a tvorbu informačních bulletinů či startovních listin v termínu 17. – 22.8. Znalost anglického jazyka vítána.
POZICE 8: 8 zkušených rozhodčích, kteří budou schopni doplnit rozhodcovský sbor pro disciplínu štafety 4x100m s překážkami dne 21.8.
POZICE 9: 12 lidí pro úklid sportovišť po slavnostních ceremoniálech – středa 19.8. Hlavní třída v Porubě zahájení ME, sobota 22.8. stadion Sareza zakončení ME.
POZICE 10: 4 lidi v každý podvečer 18. – 22.8. na úklid stadionu jako posílení technické čety.
POZICE 11: 4 lidi na organizaci parkování a dopravy po dobu celého mistrovství, tj. ve dnech 17. – 22.8.
Jak je uvedeno v úvodu, dovolujeme si Vás požádat o pomoc a součinnost při pořádání této soutěže. Vyzvěte prosím své členy, zdali by měli zájem být součástí pořadatelského týmu, prostě obětovat svůj čas a mít chuť se s námi na této akci podílet.
Zájemci, ať se prosím nahlásí ve formuláři níže do 15.listopadu.