Sdružení hasičů Čech, Moravy a Slezska,
Okresní sdružení hasičů Opava
Na Pastvisku 78, 74705 Opava
P O Z V Á N Í
a organizační zabezpečení okresního kola
dorosteneckých kolektivů 2022/2023
1. Pořádáte: OORM při OSH Opava.
2. Datum konání: neděle 21. května 2023.
3. Místo konání: Tyršův stadion Opava.
4. Účast: Všech registrovaných dorosteneckých kolektivů a jednotlivců okresu Opava (družstva 8+1, jednotlivci 1+1).
5. Přihlášky: Řádně vyplněné přihlášky je nutné zaslat přes portál https://prihlasky.dh.cz na OSH Opava do10. května 2023, (na později dodané přihlášky nebude brán zřetel).
6. Štáb řízení soutěže: náčelník štábu Krusberský Roman
velitel soutěže Krayzel Jakub
hlavní rozhodčí ing. Durlák Jan
ved. tech. čety Krayzel Jakub
kontrola nářadí Kamenár Jakub
ved. sčítací komise Ing. Gebauerová Barbora
sčítací komise: Otisková Lenka
prezence: Ing. Gebauerová Barbora
7. Disciplíny a rozhodčí disciplín:
Požární útok Nilfová Pavla
Štafeta 4 x 100 m Národová Lenka
Běh na 100 m s překážkami Cyrus Pavel
Dvojboj Pretsch Adam
další rozhodčí budou určení na poradě rozhodčích 21. 5. 2023.
8. Časový plán: 07.00 – 08.00 příjezd kolektivu a prezence,
07.30 – 08.30 kontrola materiálu,
08.30 – 08.50 slavnostní nástup,
08.50 – 09.00 porada vedoucích,
od 09.00 zahájení plnění disciplín.
9. Doprava: na vlastní náklady po dohodě s SDH a obecními úřady.
10. Zdravotní služba: zajistí OORM Opava.
11. Stravování: zajistí OSH Opava.
12. Podmínky soutěže:
1. Soutěž bude probíhat podle „Směrnice pro celoroční činnost dorostu SH ČMS“, platnost od 1. 9. 2022, včetně komentáře (výkladu) ke směrnicím a technické přílohy pravidel požárního sportu.
2. Na zahájení a ukončení soutěže nastoupí kolektivy jednotně ustrojené. Při plnění všech disciplín je předepsáno používat ochranných příleb bez úprav na skeletu.
3. Při prezentaci předloží vedoucí kolektivu:
– členské průkazy SH ČMS všech členů s fotografiemi,
– u členů starších 15 let platný občanský průkaz,
– v případě změn novou doplněnou přihlášku,
– zápisník kolektivu dorostu,
– potvrzení o přestupu v termínu do 31. 3. 2022.
4. Nářadí:
– pořadatel dodá PPS 12, přetlakový ventil, PHP na štafetu 4 x 100 m a dvojboj jednotlivců, nářadí vlastní – včetně proudnic.
– každé družstvo si přiveze nejméně dvě sady hadic na běh 100 m a štafetu 4 x 100m,
– kontrola technických parametrů vlastního nářadí použitého k soutěží bude prováděna namátkově v průběhu celé soutěže. (V případě zjištění nedodržení předepsaných parametrů před disciplínou nebude družstvo připuštěno k plnění disciplíny. Pří zjištění, že nářadí neodpovídá technickým parametrům během provádění nebo po provedení disciplíny nebude družstvo hodnoceno),
– měření nářadí bude probíhat před každým pokusem disciplíny 100m přes překážky,
– během tréninku bude k dispozici měřicí nářadí na orientační převážení a přeměření.
5. Nástup při plnění disciplín bude dle pořadí rozlosovaném OORM .
6. Běh na 100 m s překážkami běží 4 závodnici a započítává čas třech nejlepší závodníků.
Na 1. úseku štafety 4 x 100 m bude umístěno okno.
13. Organizační:
Organizátoři si vymiňují právo určení počtu pokusu v jednotlivých disciplínách (dle počasí a časového rozvrhu).
Všichni vedoucí kolektivu musí mít u sebe průkazy pojištěnců všech svých účastníku Poháru starosty OSH Opava,
případné informace a dotazy zodpoví p. Jan Durlák vedoucí OORM v Opavě.
DURLÁK Jan KRUSBERSKÝ Roman
vedoucí OORM Opava starosta OSH Opava